Alla inlägg under augusti 2008

Av Jessica Kjällman - 21 augusti 2008 17:45

Jaha, då ska man iväg på bingo ikväll me Sandra, Mickan å några fler.

Som vanligt kommer jag väl inte att vinna ett smack..

Men vad är d man säger otur i kärlek å otur i spel.

Så vi får väl se vad som händer, kanske oturen vänder :) 

Vi får hoppas på d iaf.

Ha d bra alla :)

Av Jessica Kjällman - 19 augusti 2008 17:29

Jag har ju glömt bort att tala om att jag har ju blivit Moster :)

Han är världens gulligaste å goaste.

Här på jobbet har det varit lugnt, ingen stress alls hur skönt som helst.

En liten fågel viskade i mitt öra idag... Fick veta att en viss person skulle låta bli två stycken, när han var på fyllan... Men ack nej ack nej så blev d ej.

Så hur ska man tolka detta då ??

Nää, orkar faktiskt inte me detta..

Har hört av mina nära å kära vänner att jag är värd något bättre.

Ha d bra :)

Av Jessica Kjällman - 18 augusti 2008 17:11

Har ju som vanligt tappat bort lösen, men nu så är jag pågång =)

Ja, d har ju hänt en hel del sen sist, men orkar inte dra upp d.

Var på cruising i Lördags, me Anita å Johan, det var d roligaste jag har varit med om.

Så tack så hemskt mycket för att jag fick åka med er =).

Så bara så ni vet så räknar jag me fler turer, mej slipper ni inte nu hahaha. Stackars er..

Sedan på kvällen så bar det iväg till Storön, blev väldigt mycket dansande med M.

Tänkte skriva en till sak men, men de flesta vet vad som hände den kvällen så det blir ingen kommentar =).

Vill bara säga att jag är glad över att ha funnit OTROLIGA vänner som finns när det ser mörkt ut. Är så väldigt tacksam över att ha er i mitt liv.

Stora Kramar till er alla.

Nää, ska väl försöka att ta lite mer mail här på jobbet, så får vi höras imorgon tror jag.

Ha d bra =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards