Direktlänk till inlägg 20 december 2007

Har tyvärr hittat hit oxå......

Av Jessica Kjällman - 20 december 2007 13:14

Som sagt, har tyvärr hittat hit oxå, tack vare min kära arbetskollega.....

Måndag morgon, vaknar , känner på min kudde....VA BLOD från örat.

Det äe inte sant, undrar om man har kvar hjärnan, men man kan ju inte sakna något man aldrig har haft....hihihihi

Går nu runt på jobbet med världens tuss i örat.....undrar om någon tycker det är sexigt..hmm

Ni som gör det kontakta mig snarast,så kan ni oxå få denna superfina sortiment.

Ha en trevlig dag.....från "Tussen"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Kjällman - 21 augusti 2008 17:45

Jaha, då ska man iväg på bingo ikväll me Sandra, Mickan å några fler. Som vanligt kommer jag väl inte att vinna ett smack.. Men vad är d man säger otur i kärlek å otur i spel. Så vi får väl se vad som händer, kanske oturen vänder :)  Vi får hoppas på...

Av Jessica Kjällman - 19 augusti 2008 17:29

Jag har ju glömt bort att tala om att jag har ju blivit Moster :) Han är världens gulligaste å goaste. Här på jobbet har det varit lugnt, ingen stress alls hur skönt som helst. En liten fågel viskade i mitt öra idag... Fick veta att en viss person sk...

Av Jessica Kjällman - 18 augusti 2008 17:11

Har ju som vanligt tappat bort lösen, men nu så är jag pågång =) Ja, d har ju hänt en hel del sen sist, men orkar inte dra upp d. Var på cruising i Lördags, me Anita å Johan, det var d roligaste jag har varit med om. Så tack så hemskt mycket för att ...

Av Jessica Kjällman - 4 februari 2008 13:38

 Jaha.... Tror ni inte att jag hade glömt mitt lösenord. Men har det fixat sig, så nu är jag back again, så se upp. Det är ganska mycket som har hänt, så jag vet inte om jag orkar ta upp det. Nova ska snart börja löpa, så jag hoppas att det kommer at...

Av Jessica Kjällman - 16 januari 2008 15:36

Okej, jag ska blogga... Hade som sagt en vän hemma hos mej ihelgen...... Det var d roligaste som hänt på länge, vi tänkte titta på film på Lördag, men så blev det inte. Jennie å Kicki kom över mé en flaska minttu...(behöver jag säga någe mer) Allt b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards